3. siječnja 2025.
Kategorija: Oglasna ploča

Odluka o donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Poštovani roditelji, učenici i svi ostali korisnici škole!

U utorak, 7. siječnja 2025. započinje nastava u drugom polugodištu.
Prema Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je donesen od strane resornog ministarstva šaljemo sljedeću:

Obavijest za učenike:

Jedini ulaz u školu bit će glavni ulaz.

Ulazna vrata školske ustanove (kao i svi ostali ulazi ili izlazi) bit će zaključani tijekom cijelog radnog vremena na način da su osigurani evakuacijski izlazi, osim u posebnim okolnostima koje odobri ravnatelj. U svrhu ulaska učenika u školsku ustanovu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnoga dana, vrata će biti otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada.

Tijekom malog i velikog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Eventualne slobodne sate učenici mogu provesti u knjižnici škole.

Obavijest za roditelje i sve ostale stranke:

Roditelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove, o čemu se obavještava zaposlenik na ulazu u školsku ustanovu.

Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima ili predmetnim učiteljima obvezni su poštovati dogovoren termin ili raspored koji je objavljen na web stranici škole.

Roditelj koji se najavio i dogovorio termin kod zaposlenika škole, ili je bio pozvan od strane škole, dolazi u točno dogovoreno vrijeme. Na ulazu u školu će ga dočekati zaposlenik škole s kojim je sastanak dogovoren. Nakon odrađenog sastanka roditelj izlazi iz škole u pratnji zaposlenika s kojim je razgovor obavljen.

Zaposlenik školske ustanove obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom te ga upisuje u evidenciju. Osobi koja to odbije neće se dopustiti ulazak u školu.

U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza.

Svi posjetitelji koji nisu radnici ili učenici školske ustanove moraju biti evidentirani i u pratnji radnika školske ustanove upućeni na dogovoreno mjesto i ispraćeni iz školske ustanove.

Učitelji i učenici Srednje škole, sportski klubovi, udruge i rekreativci koji školsku sportsku dvoranu koriste u poslijepodnevnim terminima također će morati koristiti samo jedan ulaz u dvoranu, zaključavati vrata i pridržavati se Protokola.

Obavijest za zaposlenike škole

U početnoj fazi svi zaposlenici škole ulazit će u školu koristeći zvono na ulazu ili pozivom na broj 040/646066 ili 099/6856581. Trenutno se radi na digitalno tehnološkom rješenju ulaza kako bi zaposlenici koji ne dolaze na prve satove mogli nesmetano ulaziti u školu.

Protokol za Područnu školu Cirkovljan je isti samo što zaposlenici u školu ulaze koristeći ključ ili zvono na ulaznim vratima.

Svaka daljnja izmjena (kojih će zasigurno biti zbog tehničkih i sigurnosnih promjena na samim vratima škole) bit će objavljena na našim web stranicama škole.

Molimo sve roditelje, skrbnike učenika te vanjske korisnike da imaju razumijevanja za novi režim ulaska i kretanja po školskim prostorima te da poštuju nova pravila.

Ravnateljica škole:

Melita Trupković

Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Odluka i donošenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama

Skip to content